tisdag 12 februari 2008

Åsa kommer till staden

japp idag är det dagen D, Åsa flyttar tillbaka till Norrk. efter en tid i link. Kul med tanke på att vi har tagit upp kontakten igen. Hade lovat att titta för bi en sväng och kika på nya lyan. Men innan så gick jag och Sara på stan ett tag och självklart var T med oxå. Var innen i den nya butiken New Yorker, den är väl inte så ny längre men för mig är den det. Säger bara ojojoj vad kläder dom hade Hann ju inte kolla in allt på en dag så den måste nog besökas fler gånger. hittade lite kläder där. Det inhandlades även en ny plattång insåg att jag behövde en ny när det bliev mycket plattare med Saras än med min, hittade en för typ 140 spänn duger nog kalasbra åt lilla mig. Vidar hem igen bär både R och Dennis väntade/ mekade dator. käka lite och sen vidare till Åsa dock utan barn denna gång.
Men skit vilken mysig lägenhet en tvåa med uteplats och jätte nära till skogen kan inte bli bättre för en hundägare. Hjälte till att packa upp lite och lyckades dess utom klämma in en held den snack med. Även Veronica var där, hoppas att vi snart kan samla alla igen och festa lite skulle vara as kul.
Har saknat dom som fan, fast man inte har fattat det. konstigt. Men som sagt får vara glad att vi har hittat tillbaka till varandra efter ett antal år.

Inga kommentarer: