tisdag 12 februari 2008

Länge sen

Såg att det var ett tag sen jag skrev här. Har tagit hand om sjukt barn :-(. Vi skulle ha gått ut och ätit i lördags dels för att fira våran förlovning och fyraårsdag, men även för att bara vara vi ett tag. Men våran lilla son valde att bli sjuk lr det är väl inget man väljer men sjuk blev han och då ville inte vi gå ut och roa oss längre, så det får vi ta en annan gång.
Torsdagen var en händelserik dag i våra lite slutade inte med att vi slog till stort utan jag var även ute hos Sara och blev fin, är så nöjd med färgningen måste jag ju bara säga.
Fredagen betyder ju igentligen bad för våran del men den hoppade vi för att T höll på att bli sjuk, så den blev himla lugn, jag hann med ett par ärenden som skulle ha gjorts för länge sen, men tiden har liksom inte funnit. var på jakt efter nya vita krukor till alla mina blommor i vardagsrummet, men hittade ingen/inga som jag fasnade för lr jo det fanns men dom kostade typ 80 kr st inte så kul när man behöver typ 8 st. Får bli senare. Köpte i allafall en säck men jord så det var bara hem och plantera om. Alla blommor skulle värkligen behöva få ny jord men Lotta är ju då inte så snabb av sig så det tar sin lilla tid. Japp jag har trädgårdutbildningen men det behöver ju inte innerbära att jag har gröna fingrar lr ska det d?

Inga kommentarer: