fredag 15 februari 2008

Alla hjärtans dag

Lär ju ingen ha missat att det var igår, själv fick jag lite egen tid när R tog med sig fjutten och åkte till Dennis för att hämta en dator. Började med att gå en promenad, kom fram till att det tar på krafterna även om man bara har ont i halsen, men gick lilla rundan i allafall. Skönt att få komma ut lite. Kom hem och bara var ett tag. Tog sen tag i mina naglar, som har behövs göras ett bra tag nu. Den franskamanikyren höll väl i ca 10 min efter att far och son kom hem. Men men det är sånt som man får ta. Med sig hade dom en bukett blommor till mig jättefinakan jag lova.
Jag gjorde ett kort till R som väntade på honom när han kom hem, men han hade sett det men trodde inte det var till honom så han tittade inte i det förän i morse, men jag fick säga att
det var till honom. Men glad blev han i allafall.

Inga kommentarer: