tisdag 12 februari 2008

Mysdag

Söndag gjordes inte många knop hos oss, jag planerade om yttligare lite växter som hade förökat sig. R åkte ut och hämtade våran dator som D hade tagit med sig hem på lördagen. Kan med glädje medela att alla kort gick att rädda + alla våra favoriter skönt hade ju hur mycket som helst där ju. Alla mina inredningslänkar, scrapplänkar,huslänkar ja ni fattar hade ju aldrig lyckas hitta alla dom igen.
På kvällen avnjöt vi lite kina fint fint i magen kan ja lova.
Har ju iochförsig lite ångest för att jag inte har varit ute och gått på ett par dagar men men får ta igen det. Är lite sugen på att börja springa (ja jag har slagit i huvudet) men allt som jag vill träna är ju bara pass på kvällar och då kan ju inte ja.
Någon som vill haka på kanske?? Kan behöva lite stöd i detta tror ja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså springa är ju inte riktigt min grej. Flåsar som en flodhäst efter 50 meter. Men visst skulle det vara skönt att röra lite på sig...

lotta sa...

haha låter som jag. Men va fasen förhoppningsvis blir kondisen bättre :-)