måndag 19 november 2007

Våran lilla sjukling




Lilla snutten bara hostar och hostar har knappt ingen röst kvar heller. Idag har det varit mys för hela slanten lr ja tvätta har det gjorts med men det tog pappsen hand om så duktig. Kan konstaterar att T är inte förtjust i när man ska suga ut snoret ur näsan. Han tycker det är så obehagligt så han vet inte vart han ska ta vägen. Men är nog himla nöjd sen när det är klart å man kan andas normalt igen. Har i i och för sig inte behövt användaden så himla mycket idag. Han hostar mäst tycker ja, hes har han blivit med min lilla snutt.


Igår fick vi besök av farbror och faster ett tag himla skoj och få se lite folk. Fick hjälp med att sätta upp mina gardiner som Sara sydde åt mig förra helgen. Trodde ett tag att jag hade kastat kappan men Sara hittade den i bokhyllan hur den nu har hamnat där. Blev kanon bra :-) Bjöd på paj fast den gjorde Sara medans ja matade T. Visade var jag hade handlat med Ronnie & Dennis fick nästan lika dana skiddresser men va fasen sånt som händer. Köpte nya påslakan med hur snygga som helst. Är så nöjd ser mycket snyggare ut när det är lika i sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit vad kul! Jag hade glömt att du skulle dit. Hur var det? Missade jag något? Hur mycket handlade du för? Fanns det något till bäsarna?