tisdag 27 november 2007

Helgen

Har varit himla händelserik. I fredags ringde det på dörren och döm om min förvåning när det var två gamla klasskamrater från gymnasiet som stod utanför. Åsa som jag har haft kontakt med lite sim tidigare, och Veronika som jag inte har prata med på flera år. Himla kul att se dem. Sa att vi skulle hitta på något, får hoppas att det blir snart :-)

Och i lördags var det dax för andra utgången sen jag blev gravid. Och vet ni det var två personer som jag kände sen innan skoj skoj, den ena var vissligenskapligt rund under fötterna men ändå kul att ses. Den andra personen(Pär) har jag inte sett sen jag slutade högstadiet, roligt att man fortfarande efter så lång tid fortfarande kännerigen varandra.

Väl ute sen så såg jag inte en enda klasskamrat vet inte om det beror på att jag var onykter heller om alla helt enkelt hade gått hem.

Kattis & Becka var ute med, första gången vi är ute ihop och drack, får vi ta och göra om.

Inga kommentarer: