måndag 12 november 2007

Julstrumpa mm




I helgen har det hänt mycket bilen har fått en ny motor skönt tänkte vi då går den säker jätte bra sen men icke den går precis som innan skit dåligt men men fick ju en motor som är hel i allafall. Medans det meckades förfullt i garaget så fixade Sara & jag mina gardiner eller vi och vi Sara fixa och jag sprang å pillade med T och tittade på när Sara sydde :-) efter mycket om och men vart dom klara var inte det bästa tyget jag hade köpt gardiner i :-).



Sen när dom var klara fixade Sara en julstrumpa med och den är jag helt kär i, blev så himla bra.




På söndagen bara det åter igen av till garaget, jag och T stannade en stund hos Sara, sen bar det av ner till morfar för att fira farsdag fick en godispåse av oss, kattis & becka hade köpt massor med lotter och mamma lite strumpor. T var vaken hela tiden vi var där nere men somnade så fort vi startade bilen för att åka hem.

Inga kommentarer: