fredag 9 november 2007

Nanmsdag

Har våran lilla plutt idag :-)
Idag har det badas och två kallsupar han vi med på e halv timme, lilla plutt. Var hos farmor en en sväng med efter badet T var social ett tag sen somnade han i faster Emelies säng och sov i en och en halv timme. (skönt)
I morgon ska vi börja med den stora operationen på våran bil han ska få ett helt nytt hjärta :-D hoppas den kommer gå som aldrig förr sen.
Blir ett kort inlägg idag är så himla trött efter som T som hos farmor ville han ju inte sova mer sen på eftermiddagen så då fick ju inte mamma någon sömn heller så nu ser jag i kors R har rean kommit på mig att sova under filmen attans jag som tycket jag gjorde det så bra den här gången. Idag hav jag ingen bil heller men det kommer fler i morgon i stället orkar inte idag

Nehe kära vänner nu ska här nattas kudden ha det bra.
PS på söndag är det farsdag glöm inte det DS

Inga kommentarer: