onsdag 28 november 2007

Shoppat

Idag var vi på öf för första gången på över en vecka T har ju varit sjuk (inte helt bra än) men kan inte sitta inne för att han hostar lite nån gång ibland. Tror han tycket det var himla roligt var lite reserverad i början satt och tuggade nöjt på lite leksaker han hittade. Men sen jävlar vad han börja åla bara det vart lite lugnt så var han igång folk bara skrattade åt honom. Så söt vill jag lova.
Sen kom Elvira och hennes mamma Frida, nice får prata lite. Sen var vi helt plötsligt på väg ner på stan och det var inte igår T var där nere. Gick ju absolut inte att somna då inte, sen är det ju en annan femma att man inte har sovit sen 8 på morgonen. Mamma kom inte hem med något nytt till sig själv, men bra mycket mer åt T. Ett par rutiga byxor hur snygga som helt, två bodysar en blå och en vit, ( skulle ha haft en vit stjorta men hittade ingen) och sen fickhan en slipover, heter det så?? skit samma nu gör det det iallafall. Sen råkade vi få pröva en bärsjal på öf idag som mamma blev helt kär i, så sagt och gjort en sån inhandlades och vet nu det var halva priset nice nice. Så man kan ju säga att jag sparade 150 kr idag :-) heller??
Bra mig i såna fall :-)
Sen råkade det visst bli en mac D på vägen hem, slank ner den med vill jag lova.
Är himla sugen på att börja träna fast inte på gym behöver fasen någon som står och säger vad jag ska göra hela tiden. Annars så slöar jag bara efter ett tag. Nu till det lilla problemet då. T:s pappa jobbar kväll och det jag vill träna går det bara pass i på kvällarna, känner att det måste lösas innan jag kan börja. trist men sant.

Inga kommentarer: