onsdag 21 november 2007

seg

igår hade jag en sån där dag som är hur seg som helst, händer inget och inte kan man gå ut och gå för T är sjuk lr kan kan man säkert men det känns som om det är bättre om han är inne ett tag till. Messade men en gammal kompis från gymnasiet igår var ett tag sen vi pratade, typ när T hade föds precis.
Hon ringde senare och jag tror vi pratade i över två timmar så himla kul kan lova att vi hade en hel del att prata om. så himla kul Ronnie bara tittade på mig när han kom hem och upptäckte att jag satt i telefonen. Han trodde först det var Elin men icke ( fast vi brukar ju vara himla duktiga på att babbla på när vi väl pratar)
Åsa som jag pratade med igår gick i funderingar på att flytta till Norrköping igen och skulle nog ringa på några lägenheter som låg här i haga :-) kul.
Måste bara erkänna att jag är så himla dålig på att hålla kontakten med folk så jag fasen skäms över mig själv. Sjukt dåligt är det får nog bli mitt nyårslöfte i år att bli bättre på att ringa till folk. Ber om ursäkt att jag känner.

Inga kommentarer: