tisdag 6 november 2007

Har hänt lite sen sist


Japp det har det gjort, i fredag var vi på begravning för Sonja var jätte fin begravningsakt , efteråt var det fika, och T var vaken hela tiden somnade en snabbis i bilen men vaknade så fort vi stannade. Men han sov desto mera när vi kom hem :-)
Vi har även inhandlat en ny motor till våran bil då nu hoppas vi på att dom kommer gå som om den vore ny när vi har operera klart :-). Trodde att vi skulle behöva köpa ny koppling med men till våran förvåning och lycka så satt kopplingen kvar på den nya motor så där sparade vi tusenlappar nice vill ja lova.
I lördags var vi ute hos Dennis & Sara trots att jag inte var riktigt bra men kunde inte hålla mig var så sugen på att scrappa och jäklar vad vi scrappade har nog aldrig fått så mycket gjort allt som allt så blev det sex layuoter kanske inte dom bästa jag har gjort men är ganska nöjd med dom ändå. Åt gott gjorde vi med potatisgratäng och fläskfile mums i magen vill ja lova. Åkte hem ganska skapligt med tanke på att jag inte var bra.
På söndagen bar det av till Hjulerum för att fira Becka & Kattis, kom ner ganska sent för att vara oss men men skyller på att ja inte var bra. Fick mat där med och pannkakstårta har aldrig ätit det, så det var himla kul att dom gjorde något nytt. Av oss fick dom var sitt presentkort och självklart varsitt handgjort kort av mig :-) , av mamma & pappa fick dom påslakan och pengar, Jonas gav Becka en dagsresa upp till våran fina huvudstad och på kvällen ska dom kolla på teater lr vad det nu var men Robert Gustavson ( jag är inte ett dugg avis ;-) )
På måndagen låg ja decka nästan hela dagen var upp ett tag när Dennis var här men sen skulle T sova och jag tog mer än gärna hand om det ( absolut inte för att jag skulle sova med)
Ronnie fick snällt stanna hemma från jobbet för jag hade en huvudvärk som inte var av denna dag, snäll som han är tar han med sig T ut på en promenad till apoteket för att köpa migräntabletter till mig och under tiden skulle ja få vila, men icke först spyr ena katten mitt utan för sovrummet, sen ringer Becka för att tala om att dom är på väg upp för att hämta lite saker har nog aldrig varit så osocial som jag var då (förlåt).
Idag mår ja mycket bättre så skönt T och jag tog lite sovtime när pappa skulle till jobbet vaknade halv sex ups så det kan bli, T vakande kvart i 7 upp och fixa välling fort som bara den sen skulle det ju busas lite fast vi skulle sova men kan inte låta bli han är ju så himla söt så man bara måste killa lite, men jag får skylla mig själv 9 somnade han vet inte vem som var mest trött då jag lr busungen.
Det var lite vad som har hänt i vårat liv dom gångna dagarna lovar att det inte ska ta så här lång tid innan nästa uppdatering

Inga kommentarer: