torsdag 13 mars 2008

Vill ha

Idag har Frida och jag roat oss ett par timmar på stan. Elvira var med oxå, gullungen. T var därimot hemma med R, med feber och hela kittet jätte kul. Har sett en sån snygg klänning som jag måste köpa lite 60-tal över den men ack så snygg. :-)
Det inhandlades en del med. lite kläder till fjutten (självklart) och slipklossar till mitt nya projekt, hoppas att det blir bra bara :-) Sen var vi en sväng på apoteket och köpte alvedon mm till T. Mötte även upp mamma för att få lite kläder som hon hade köpt till T i storlek 80 men skit så stort det var, konstigt att det skiljer så himla mycket från affär till affär. Kläderna mamma köpte kommer han kunna ha i höst lr något sådant.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lika bortskämd som vanligt. När ska ni stå på egna ben?
Det är patetiskt hur du och dina systrar har blivit. Eller blivit och blivit som ni alltid varit fy fan
Ang ditt inlägg längre bak. varför vissa har lösenord.?
Det kanske är så att vem som helst inte ska snoka./Joanna

lotta sa...

Jahopp tydligen någon som är avis. Vet förvisso inte vem du är, men tydligen någon som jag borde veta. Man måste väl få drömma lite lr?? Men om man nu har lösenord så behöver man väl inte länka dit lr??

Anonym sa...

Haha, vilket påhopp. Osar avundsjuka lång väg. Då är det ju nästan lite extra kul att skriva om saker man fått. Haha. Eftersom man får så mycket hela tiden och adrig betalar något själv Inte räkningar, inte kläder, inte mat....ja du vet. Allt och inget. Hahahaha

lotta sa...

haha ja jag menar det :-) För jag får så mycket hela tiden folk bara öseröver mig pengar. Och sen kan jag ju skita ut lite när det behövs med ;-)
Fint att syrrorna halka med på ett bananskal med.

Anonym sa...

Haha vilket patetiskt och naivt inlägg! Kör på lotta, du måste skriva om hur vi får PRECIS ALLT vi pekar på! Vi så kallade "bortskämda" människor förstår ju inte bättre... stackars stackars oss ;) haha dagens bästa!

Det verkar som att "Joanna" känner oss MYCKET väl... haha :)
//Cattis

Anonym sa...

ja vad kan man säga? frågan är kanske vad man lägger i ordet "bortskämd"? att ha föräldrar, vänner, syskon mm som bryr sig, är det att vara bortskämd?

Anonym sa...

Hej du där anonym. Orka vara så jävla jobbig om du inte vågar säga vem du är. Vågar du inte stå för dina mednngar? är det därför du måste vara anonym. Så jävla fegt av dig. Då behöver du absolut inte vara här och störa och vara dryg. Kom igen när du vågar stå för det du säger och kan lämna ett ordenligt fottryck.

MVH CAtherine I Katrineholm