tisdag 4 mars 2008

Bara att inse

Kan ju konstatera att jag är värdelös på att uppdatera min blogg på helgerna. Men får göra en sammanfattning av helgen. Lördagen började med att familjen tog en härlig långpromenad uppe i Hallbergaskogen om jag inte har helt fel. jätte skönt att komma bort från alla bilar ett tag och lossas som man bodde på landet ett tag.
Kan ju som vanligt inte planera så kl 3 när vi skulle vara hos svärmor så åkte vi från stan. Väl där ute så bjuds det på miniscones med massor av olika marmelader till. Hur gott och kul som helst, sen blev det fika med diverse bröd till och sist men inte minst så blev det tårta. Kan lova att jag var mätt när vi åkte hem. :-)
Kvällen avnöjts framför tv till melodifestivalen med trevligt sällskap och god dricka :-) Petra och jag vart tydligen lite glada i flaskan för vi avslutade våran kväll på krogen, var länge sen jag hade så kul. Tackar för en trevlig kväll Petra och hoppas att vi kan göra om det snart igen :-)
Söndagen började realtivt lungt kattis var här och var soffpotatis med mig ett tag. På eftermiddagen kom svärmor och Janne förbi en sväng hande glömt att lämna lite saker på lördagen. Sen lyckades vi bjuda in oss själva på middag hos dom senade på kvällen, och det kan jag lova ångrar vi oss inte en sekund maten var hur god som helst. tackar tackar för den.
Sen blev det hem och slappa hela kvällen lr det som var kvar av den.

Inga kommentarer: