torsdag 6 mars 2008

Ojoj

Har precis kommit hem från pysselpassion attans så mycket snygga grejer dom hade fått in. :-) Köpte två mönstrade papper, tre mini album och en stor träask som jag ska dekorera och har alla kort som T får tänkte ja :-) Sen delade jag en ask med stjärnor med Malin ( som jag förövrigt köpte min qk av) och sist men inte minst en stämpel med en tulpan på jätte fin. Sen fanns det ju självklart en hel del andra saker ja hade kunnat handla men så är det väl alltid kan jag tänka mig :-)
Nehe kära vänner nu ska jag gå och kolla vad jag har handlat och vänta på att Åsa ska ringa sen ska det sussas kudde :-)
Och det bästa av allt, trodde jag skulle vara själv idag av mina bekanta som gick till pp men icke två kända ansikten dök upp där med trevligt trevligt :-)

Inga kommentarer: