onsdag 12 mars 2008

Igen

Har glömt att blogga på ett par dagar eller glömt och glömt. Igår hade jag en "fixadaglotta" hur skönt som helst. Fast först blev det en långpromenad med familjen och sen hem och dammsuga och skura golv, så jag var värd den kan jag lova. fixade allt från håret till fossingarna. Hur skönt som helst.
Måndagen bestod av en sönder stressad förmiddag och en ganska skön eftermiddag bestående av firandet av R:s mormor fick mat och hur mycket fika som helst. T och jag gick hem vid halv sju tror ja, skönt med en lite promenad hem efter en hel den sittande den dagen. Det enda vi gjorde där vi rörde på oss lite var när vi var på returpunkten och slängde två gamla soffor.
Och idag har vi varit på öf var väl som vanligt sen tog jag en promenad för T somnade i vagnen, han börjar bli sjuk igen känns som det inte alls var länge sen han var det. Förskyld igen och med den så kommer den trevliga hosta med som gör att han inte kan sova på nätterna. Grattis oss.
Det har bara gått en natt och jag är redan helt slut. Fattar inte att hostan kommer så fort an blir sjuk. Men men bara att stå ut, inte direkt hans fel. tycker så synd om honom ligger och jollrar i sin säng just nu. Ska gå in och lyfta över honom till oss snart, han brukar sova bättre där.

Inga kommentarer: