onsdag 26 mars 2008

Så det kan bli

Var igår och köpte ett uv-skydd till kameran. Killen som hjälpte oss var riktigt noga med att det skulle bli rätt och stod och pratade på en hel del. Men attans om han ändå inte hade gett mig fel i allafall. Passade inte alls på min kamera. Svor en fin lite ramsa om honom. jag som hade tänkt att ta en långpromenad efter öf idag och ta lite fina kort. Istället blev det en promenad till elgiganten, hade denna gång tagit med mig kameran så jag kunde pröva på en gång att det blev rätt. Blev dock ingen långpromenad med had iallafall trevligt sälskap, Frida och Elvira :-) Men var ju tvungen att pröva kameran på vägen hem, men det blev en snabbis det med.
Efter som det är något som inte funkar kan jag inte lägga ut några bilder än, men ska pröva lite senare.

Inga kommentarer: