söndag 9 mars 2008

Äntligen

Kuddarna ska få nya överdrag senare
mycket skräp blir det


Nu börjar det roliga :-)


I veckan var vi i Linköping och som vanligt när man är där måste man ju ta ett var inne på Ikea, sitta lite i "våran" soffa ;-) men läste på lapparna till min förskräckelse att den skulle ut gå inom kort. Kan lova att Lotta fick panik, hem och kolla blocket och hör och häpna hittade en för 500 spänn, taget tänkte jag. Ringde och pratad med ägaren som ville bli av med den på en gång, går ju inte så bra när man har en sambo som jobbar kväll. Sa att jag skulle återkomma senare om jag kunde lösa det på något sätt. Ringde ner till Jonas ( syrrans pojkvän) han ställer snällt upp, men sen till det lilla fina kärringen svara ju inte sen. Och senare gick jag in på blocket och kollade och då var den borta.
Men till slut löste det sig ( med pengar) så vi kunde köpa en sprillans ny NICE vill jag lova. Så idag kan jag stolt konstatera att jag/vi har blivit ägare till världens skönaste soffa en Ekeskog.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finfin soffa, blev ju dösnyggt! hehe ni e inte sugna på att byta mot den jag fick av er? //Cattis

lotta sa...

haha nja tror inte det :-)