onsdag 5 mars 2008

Nöjd.

Idag har vi varit på öf, var där tidigt för R skulle till garaget. Kul ganska många som det var ett tag sen man såg. T var inte på sitt bästa humör grät så fort det hände något till och med om andra slog sig. Men han blev lite gladare när han fick gå med gåvagnen fram och tillbaka. Var bara ett stort leende man såg då. Sen tog jag och F en skön promenad, hon berättade när vi var hemma hon henne att den var runt fyra från dom och jag har ju en bit till så idag har vi avvärkat över fem km känner mig riktigt nöjd med mig själv idag. Och det bästa av allt är att jag inte var trött, varm jag men inte trött. :-) kul kul
Idag har även T ätit riktigt bra igen skönt hoppas att det är okej nu, även om man vet att det inte är någon större fara så blir man ändå nojig.
Har även fått en lite glimt av Isabelle idag, dom skulle till bvc när vi skulle gå precis. Så lite och så söt.
Nu ska jag passa på att ta en dusch för T har somnat helt själv i dag och snart börjar det en toppen kväll på tv :-)

Inga kommentarer: