måndag 17 mars 2008

Kreativ igen


Kan lova att det har hänt saker i vårat hem denna helg. R har (fast han är sjuk) satt upp lampan i v-rummet inte en dag för tidigt. Han har även säkrat upp vårat vitrinskåp och våran bokhylla. Kan behövas när våran son har förvandlas till en orkan som drar fram i våra hem. Han har även satt upp våran köksklocka, japp helt otroligt sitter fortfarande lite chockad kan jag lova. :-) Nej skämt och sido skönt att det är uppsatt. Och även jag har varit kreativ kan jag lova, har målat våran kökslampa lr foten på den vit, blev mycket snyggare, har även börjat jakten på en ny lampskärm kan behövas kan jag lova men har inte hittat någon som har passat i pris. Fast iochförsig kan jag ju fråga mamma om hon kan betala för jag är ju ändå så himla bortskämd. Hahaha

Har även börjat måla om några tavelramar, även dom vita tror det kommer bli kanon. Bilder kommer när allt är klart.

Har även gjort klart minialbumet på T, blev skit nöjd med det när det blev klart.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggigt mini album, är det som finns på pp i hård papp lr har du gjort det själv??

lotta sa...

Japp det är det som finns hos pp, papp lr trä är det. köpte även en låda som jag ska fixa. :-)

Anonym sa...

Titta på dom med, var ju skit snygga...=)

lotta sa...

Ja dom var ju det. Jag ska nog göra tavlorna med, såg du dom?

Anonym sa...

fint fint fint. Duktig du är!

Teggis sa...

Nja såg allt som hastigast, ska in o kolla mer ngn anna dag...

lotta sa...

Ja gör det massor med snygga grejer hade hon :-)