måndag 21 januari 2008

Är så......


Bara måste visa ett kort på fjutt. Han är bara såååå söt skitigt men men.

Känns som det är tusen tankar som flyger omkring kring i huvudet ju nu. Mer än hälften är ju egentligen bara skit men men.
Känns som man har tusen saker att göra, men hinner bara med en bråkdel av det man skulle vilja. Tänk att ha typ tio armar för en dag, satan va saker ja skulle få gjort.
T stackar som knappt tio min idag innan öf sen var vi där i ca två timma. Gick efter det ut och gick en sväng enbart för att han skulle få sova lite. Så idag har det blivit 13233 steg inte illa :-)
Han var inte speciellt svår att få att sova tror atthan sov vid halv sju, och har inte hört ett ljud ifrån honom sen dess.
Har ni haft 2000 besökar på min blogg blir så impad att det är så många som läser om vad som händer och sker i våra liv. haha känns som om jag skriver om typ samma saker hela tiden men va fan. Bloggen är ju till för att jag ska kunna skriva av mig om vad som händer, sen om nån nu vill läsa så är det ju bara ett plus i kanten.

Inga kommentarer: