lördag 5 januari 2008

Pissdag

Hade jag igår , tror jag vaknade på fel sida som man brukar säga :-)
Skulle inhandla ett täcke till en av våran hästar, men det var ju lättare sagt en gjort. For runt halva stan fanns inte någonstans i den storleken jag skulle ha. Men efter mycket om och men så åkte jag till en affär som pappa tipsade om, och där bland typ 10.000 andra saker så hade dom, fast i ett paket så jag blev tvungen att köpa två täcken ett ute å sen det jag skulle ha, en grimma som är förlite, ett grimskaft ´( alltid bra att ha) och sist men inte minst benlidor till en shettis hur gullit som helst.
Sen ut och lämna R i garaget, vidare ner till mormor & morfar. Piss väg ner hade blåst igen på flera ställen (Har ju lagt av mig lite i körningen med men vi kom ner)
Fick fika när vi kom ner med. Sen kom mina kära syskon hem och då satt vi igång och spelade Wii (svin kul) T var snäll som vanligt nöjde sig med att sitta i knät och titta på.'
Skulle ha hämtat R på vägen hem men det slapp vi han fick åka med Denne hem skönt :-) (att slippa köra den vägen igen)
Sen hem och göra våran natt rutin fjutten somnade nästan på en gång.


Inga kommentarer: