onsdag 2 januari 2008

Innfirandet av det nya året.

Började med att jag köpte mig en ny jacka svin fin kan ja lova. Sen hem igen och förbereda maten innan våra gäster kom.
Sen gjorde vi som typ 40.000 Pers till i Norrköping gick stadsvandringen, himla fint men föredrar nog när det är lite mindra folk. Så man slipper massor med folk som inte klara av att det är barnvangnar med på vandringen. Måste säga att en del är ovanligt tröga tränger sig före och stannar mitt framför å sen klagar på att dom blir påkörda, puckon vill ja bara säga.
Och då gick endå en av oss framför vagnen och en bakom. Gaa
Sen var det tänkt att vi skulle se raketerna nere på stan, men det var så himla kallt och typ 40 min kvar så vi valde att åka hem och se att från balkongen lr rättare sagt från köksfönstret :-) men hilma fint var det.
Sen natta barn och sen äta och det var bara så gott. tackar vet jag Annas rostbiff, nice kan jag lova.
Avancerade sedan in till vardagsrummet där det blev en hel del hus parat och diverse annat skit prat.
12- slaget infirades med att jag och Frida stod på balkongen och våra andra hälfter nere på marken och sköt raketer.
Under kvällen lyckades vi på tre Pers dricka upp tre flaskor champagne inne så himla illa.
Skulle lägga till lite bilder men alla ligger kvar på kameran och måste vändas å jag orkar inte idag så det får bli ett senare problem.

Inga kommentarer: