måndag 28 januari 2008

Lördag

Kan man vakna stressad?? Om jag får säga vad jag tror så ja. Hade som vanligt inte hunnit förbereda något till denna dag, som jag visste skulle bli stressad. Kvart i tolv skulle jag vara på Törnrosa för att bli vackrare :-) om man nu kan bli det hahaha. Innan skulle ja hinna packa men scrapp väska med.Hem och hämta R och T en snabb lunch som bestod av mac d bor alldeles för nära. Hämta Emma och vidare ut till Husby väl där ute så har man ju endå typ glömt allt som man skulle ha. Tackar och bockar för att jag fick låna saker. Vid fem skulle ja ha blivit hämtad av R men han hade typ glömt mig lr oxå förväntade han sig att jag skulle ringa och påminna honom. Han kom halv sex, hem sminka mig och byta kläder in i bilen igen och vidare till Linköping, och väl där kunna öppna en flarra vin. Drack alldeles för mycket men attan så himla kul det var. Tackar och bockar även där, kul att se så många gamla arbetskolegor och att dom nya har hörtalas om mig och en viss låt förstår inget :-) haha

Har även en helt underbar syster som åker och hämta sin smått onyktra syster.

Inga kommentarer: