tisdag 6 maj 2008

Stolt

Idag har vi haft besök av Åsa hon kunde inte komma när vi firade T så det blev ett eget litet kalas. T tackar så mycket för presenterna.
Sen skulle jag gå en promenad, var ju ett tag sen men hamnade hos min moster i stället var ett tag sen hon såg T. Hon blev jätte glad och T var mindre glad fast det beror nog mest på att han var jättetrött. Sen tänkte jag att vi skulle gå en kort sväng men vem möter vi då, jo Sandra så då blev det ju lite dötid med henne och sen så gick vi hem. Den promenaden gå inte av för hackor jag lovar haha. Hoppas att jag hinner gå en sväng i morgon i stället.
Blev heller inget sådd idag hann inte gå upp på vindet och hämta blomlådan men får göra ett nytt försökt till att hinna med det på torsdag.

En annan sak som är skönt just nu skulle jag ha varit ny opererad men saken som skulle bort har försvunnit av sig själv, nice nice mindre kul är att dom trodde att den skulle kunna komma tillbaka så det skulle dom operera bort den då istället.

Annars har det varit ganska lugnt idag, tror jag har hittat ett par krukor som jag vill ha till köket, ska mäta lite först bara så dom inte blir försmå. Sitter även och funderar på om jag vågar måla vårat köksbord vitt + stolar då. Men jag vet inte stolarna kostade ju en del och det är ju trist om det inte blir bra liksom. Får nog fundera vidare på den saken ett tag till.

Haha kanske ska berätta varför jag är stolt med, i natt kära vänner har våran son sovit i sin säng hela natten. Hoppas att han fortsätter så för då blir det snart eget rum för hans del. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det inte var något allvarligt/Towe