torsdag 22 maj 2008

Dagen som var

Började med att gå till öf skulle vara där kl nio men inte alltid så lätt att hålla tider, så vi var lite sena. Väl där kan jag konstatera att lilla T har fått sitta i vagnen till öf utan skor för dom hade jag helt glömt att ta på. Stackarna Som tur var var det ju inte så jätte kalt ute. Sen vidare ner till stan, Frida och Elvira hängde på som med. Typ en hållplats innan vi ska gå av kan jag konstatera att min skötväska är kvar på öf jahopp bara att åka tillbaka då. Men får se det på den ljusa sidan fick ju värkligen valuta för pengarna som biljetten kostade till spårvagnen. haha
När vi väl är nere så möter vi upp mina kära syskon, (bror fyller år snart och något måste han ju få) Prövade oxå lite skor hittade ett par som var riktigt snygga. Tror jag ska tvinga med R och shoppa skor en dag. Det fick i allafall följa med en tröja hem. Men hittade även ett par shorts med hängslen som bara var så snygga. lite dyra då men attans så snygga dom var. Kattis köpte ett par skit snygga shorts med som var hur snygga som helst. Jag prövade dom jag med men tycker inte det känns helt okej att visa så mycket av benen, men det kanske är en vanesak vad vet jag. Becka fick även hon tag på ett par shorts som var snygga. Dom kommer bli så fina så, dom små räkorna :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja JAG kommer ju bli det iafl! hehe!

Har fört över money till erat konto nu oxå!

hej på ett tag!

//Becka