onsdag 28 maj 2008

Morsdag

Japp min andra och min som blir bara bättre och bättre med sina presenter, fick mina naglar som morsdag present bra T. Det bara av till Maruitzberg för brunch var där ett par timmar sen vidare ner till Hjulerum, väl nere konstaterar jag att vi har glömt brors present hemma. Smarta Lotta. var kvar tills kvällen sen hängde kattis med hem till oss. Var ju stolthet och fördom på tv i kväll dock den korta och nya, men den får duga fast den andra är bra mycket bättre och bra mycket längre. varken Kattis lr jag orkade dra en sex timmarsfilm på kvällen. Får bli en annan dag/kväll/natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

måste se den långa versionen snart, har ju bara sett den en gång, lite dåligt...

Cattis

lotta sa...

Bara att säga till kan ju se till att vara lite piggare än vi var sist nu.