onsdag 28 maj 2008

Lördagen













Så himla nice dag, körde ut R till garaget. Han är snart klar med nissepisse så han får snart se ljuset. Men han väntar nog på dom nya stötdämparna som har han inhandlat sig.
Sen bar det av in till staden igen, handlade lite sen åka och plocka upp Sandra som skulle tillbringa dagen med oss. Bakfull å fin :-) haha. Sen ner till hamnen och kolla in götheborg Så himla fränt att se. Ångrar min nu efteråt att vi inte gick ombord. Men det var så sjukt mycket folk. Men lite bilder blev det i allafall
Sen bar det av till färgagården där det var trädgårdsdag. fanns en hel del att titta på men vi missade säkert en del för folk började att packa ihop när vi kom. Han iallafall med en fika, å sen fick det även följa med lite blommor hem.


Skitbilder å hamna där inte jag vill.
Sen bar det av mot Söderköping och hälsa på systeryster en snabbis T fick lite mellis där. Sen vidare mot Stegeborg och färgan över till Vikbolandet Måste ju visa Sandra runt lite. :-) Hämtade upp R i garaget och fick även med mig en verktygslåda hem :-) hoppsan då.
Tack Sandra för att du ville till bringa dagen med mig och T himla trevligt. måste vi göra om snart.



1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv gumman!

Klart jag vill göra om en sån trevlig dag med er!!! den va ju super skön!!! :)