måndag 12 maj 2008

Sjösättning

kära bror

lite av mitt barndomshem

Becka & Kattis













På söndagen bar det återigen av mot Mormor & Morfar fast bara för två utan familjen den tredje valde att vara i garaget fast det var så fint väder. Men men snart kommer den lilla saken ut ur sitt ide. :-)
Fick i år vara med och sjösätta båten, och det var ju en upplevelse. Det var lite minder vatten i år i sjön så det tog ett tag innan båten ville lossna från kärran, men det possitiva är ja att vi tvättade underedet på bilen sammtidigt :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jävlar vilken snygging till bror du har. Där står tjejerna säkert i kö. Du får säja till när han är singel. =0)/Towe

lotta sa...

haha kö vet jag inte, men uptagen är han :-) Men lovar att säga till om det ändrar sig på den fronten ;)

Anonym sa...

Kanske kusiner på g? Eller finns t redan det :).
Min bror verkar aldrig skaffa barn. :( Lika bra t kanske han har en så blåst tjej. Den förra var bättre (Hoppas an inte läser detta :))/Towe

lotta sa...

Nej inte va jag vet. Det är ganska nytt. Jobbigt när den förra var bättre. ;-)

Anonym sa...

Ja Patricia var klart bättre,Men men.Bara han är lycklig så är jag glad :)/Towe