torsdag 11 februari 2010

Någon gång ska ju vara den första. Så här kommer en lite lista


Du är tillsammans med? Ronnie
Och varför det? För att jag älskar honom =)
Har han fått något smeknamn av dig? Nja älskling
När blev ni tillsammans? För sex år sen
Hur träffades ni? Genom komisar
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Nix
Hur gammal är han? Han blir 30 i sommar
Älskar du honom? Självklart annars skulle vi inte vara ihop ju =)
Har du slagit honom? Ja när vi har skojbråkat
Har du roligt med honom? Självkart annars blir det väl väldigt tråkigt att bo ihop
Skulle du kunna bo med honom? Det gör jag redan
Har du gjort ett sugmärke på honom? Nej inte vad jag kan komma på.
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? För alltid hoppas ja
Får han dig att skratta? Ja det är klart
Säg ETT ord hur du känner för honom? Kärlek
Vad för slags filmer ser ni ihop? Oj det blir nog mest mina filmer, men det händer att han får bestämma
Får du fjärilar i magen när du ser honom? Ja inte alltid men ibland, härlig känsla
Vad har han för ögonfärg? Världens finaste blåa
Vad är det finaste du fått av honom? Våra två underbra barn såklart, det är väl självklart eller?
Har ni samma humor? Nja beror på oftast har vi nog det.
Planerar ni framtiden ihop? FetJa det är klart
Skulle han bli en bra pappa? Han är den bästa
Vad gjorde ni senast ni träffades? Sa hejdå (han gick till jobbet)
Vad gör han när han inte är med dig? Jobbar, är med barnen och garaget
Är du svartsjuk på andra tjejer? Nja var svartsjuk men inte längre.
Har ni bråkat nån gång? EE vi bråka nae, jo då det händer nog att vi har. Nu diskuterar vi nog mest och blir lite små sura
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? Nix skulle nog inte kunna ha det, antigen eller liksom.
Skulle du kunna vara otrogen? AAA fast bara med Vin Diesel. hahaha Så det lär nog inte ske
Vem håller i fjärrkontrollen? Det beror på, vi turas nog om ganska mycket. Den som inte har dator i knät håller i fjärrisen. Hahaha
Går ni ut ofta? Haha nja det kan ja inte påstå. Var nog flera år sen. R tycker inte det är så kul på krogen
Har ni samma musiksmak? Nja ibland, jag har börjat gilla hans musiksmak mer och mer.
Är hans familj trevlig? Absolut
Är han romantisk? Han kan om han vill vilket inte blir så ofta
Har han någon fobi? Nej
Gillar han sport? Bilsport och sen kommer han nog se lite os när det börjar.
Är han en djurvän? Japp det är han
Spelar han något instrument? Nej och om han gör det så har han inte berättat det för mig
Kan han laga mat? Han lagar jättegod mat
Är han envis? Inte lika envis som jag :)
Kan han sjunga? Hahaha absolut, lika bra som jag ;)
Tycker han om att resa? Jag vet inte vi har inte varit iväg än
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? Oj kommer inte ihåg
Vad var det senaste han sade till dig? Puss.

1 kommentar:

Pia sa...

Bästa sönerna jag har, tur ni tjejer som hitta dom.
/kram från svärmor