fredag 12 februari 2010

En bomullstuss rikare

Tur att jag ringde till tandläkaren var lite skit i såret, men de började med att ta bort stygnen sen spolade de rent såret och till sist mosade de ner en bomullstuss i såret inte så jätteskönt men men bara det hjälper så blir jag glad. Ska ha tussen i tills söndagkväll då ska JAG ta bort den själv. Kan ju bli en spännande historia.

I morgon ska jag och systeryster åka till badhuset för lite motionssimmning ska bli skönt att röra på sig lite. Sen funderar jag på om jag ska dra ett gympapass på söndagkväll med. Ska fundera lite. Blev så peppad när jag mätte mig så nu jäklar ska resten bort med. inte så jättemycket kvar nu.

2 kommentarer:

Elin sa...

Oh, fy fan! Så där fick jag också ha...det var inte bomull..det var gasbinda!! Och den tråda sej och killa på kräknerven..bläää! Stackars dej!!!
Jag skulle också ta ut min själv efter tre dar..men den åkte ut samma kväll...jag höll på att dö . Gå en hel dag med nåt som killar kräknerven va inget för mej som har kräkfobi ha ha
Hoppas det blir bättre nu då så du slipper ha ont!
Kram

lotta sa...

Det är nog gasbinda jag med fick. Det pulserar fint just nu. Fasen jag trodde att jag skulle klara det utan krångel men icke. Men nu håller jag tummarna för att det blir bra.