torsdag 18 februari 2010

Min present

När vi flyttade hit så gjorde vi plast i klädkammaren för datorn. Men efter ett tag så bytte vi plats så datorn och mitt scrapp. Datorn hamnade återigen i vardagsrummet. Bor ju inte så stort så vi har ju inte så mycket val just nu. Men nu när jag har börjat träna så har R börjat spela något spel på dator (det är väl lugnt i sig) men han pratar även med sina medspelare så när jag kommer hem och ska titta på tv så har ja - Martin bakom dig, Akta, å fan jag dog osv. Så för att slippa höra mig sitta och gnälla på att jag inte hör tv så åkte han iväg och köpte............

















Tada dessa åt mig. Ja vet inte riktigt vad jag tycker om saken. Har ännu inte prövet dem.

6 kommentarer:

Elin sa...

ASGARV! jag har knappt slutat skratta sen vi prata om eländet!! och det blev ju inte bättre nu när ja fick bildbevis ha ha ha

lotta sa...

Hahaha jag hade dig i tanken när jag la ut bilden. Men just nu är det nära att jag pröva dem. R har besök och de tjattrar som bara den.

Anonym sa...

haha klockrent, fan va omtänksamt av R!

/Cattis

lotta sa...

Hahaha ja visst är han.

Pia sa...

Och jag trodde tv,n åkte ut i klädkammaren,hahahaha
Det här va ju bättre, även om ni inte pratar med varandra så sitter ni ju i samma rum och "umgås"hahaha/kram från svärmor

lotta sa...

Haha ja det är ju sant. Känns lite skumt bara att sitta med lurar på sig när man tittar på tv. =)