söndag 7 februari 2010

6år

Firar vi idag. R jobbar dagen till ära. Men det är lugnt han vill inte visa sig ute bland folk med mig just nu. Och jag är inte så sugen på att visa upp mig heller för den delen. Anledningen till det är att jag opererade bort en visdomstad i veckan och resultatet av det är en ganska rejäl svullnad och ett mindre fint blåmärke. Han åkte till och med och storhandlade själv. =) Men det är på väg åt rätt håll nu iallafall Det värsta är att i mars ska jag göra om samma sak fast på andra sidan. Två dagar innan jag fyller år.

R och jag kan ju hitta på något en annan dag. Sex år och två underbara barn undra var de kommande åren har att bjuda på. Hus? bröllop?

4 kommentarer:

Ullis sa...

Grattis på eran dag! Ja, klart det måste bli bröllop snart. Vi funderar ju på vilka som ska vara först ut så det är väl bara att ni passar på! ;) Hoppas värken ger med sig snart! Kram

lotta sa...

Hahaha japp ska bara övertala R att det inte alls blir dyrt. Ja spännande och se vilka som kommer vara först med bröllop. Ja värken får vi hoppas att den ger med sig snart. Kram

Anonym sa...

Ja, jag väntar från och med nu att en bröllopsinbjudan ska dimpa ner i lådan =) //Elin

lotta sa...

Ojdå Elin då får du nog vänta ett tag =) För här är det dött på den fronten. Men nån gång.