måndag 18 januari 2010

Träning idag

Ska bli så skönt att röra på sig idag. Kan verkligen behövas, var hos svärmor igår och som alltid så lagar hon alldeles för god mat. Ska även försöka att gå ut och gå de dagar jag inte tränar på så att man rör på sig även de dagar. Tänkte att jag passar på när Stor är på dagis. tänkte att jag kan gå lilla varvet som jag gick när Stor var nyfödd. Och sen måste jag verkligen sluta äta så himla mycket macka. Finns liksom ingen hejd på mig på den fronten.
Tänkte även att det parti på kroppen som jag är minst nöjd med ska få lite hårdträning. Men där får jag nog be R om lite peppning, vet ju hur lätt jag har att slappa i soffan i stället. Jag har ingen som helst självdisciplin just nu.

2 kommentarer:

Ullis sa...

Ja, tyvärr är det ju lätt att falla för frestelsen att ligga kvar i soffan. Vart är det ni tränar? Kram

lotta sa...

Tränar på korpen. Mest för att se om jag pallar att träna. Har inte tränat innan. Höll ju igång med redningen innan. Kram