måndag 11 januari 2010

Det är idag det gäller.

Ikväll ska jag och syster träna för första gången. Igår mätte jag alla ställen som man ska, tänker dock inte skriva ut dem här. Det var alldeles för deprimerande att se. Men en himla morot till att träna. Hoppas även att det blir lite mildare snart så jag kan börja med mina promenade igen känns som att det ger lite resultat iallafall. Måste bli fin till sommaren inte för att jag kommer springa på någon offentlig strand inte, utan för att det nalkas bröllop i sommar och nej det är inte vi som ska gifta oss. Men vi kommer få äran att få vara med på när två andra par blir man och hustru. Å längtar redan. 2010 kommer bli ett kanon år på flera plan. Mycket kommer hända lite vet vi om redan nu men det kommer säkert bjuda på en massa härliga saker som vi inte vet om än.
Först ut är vår dotters dop som går av stapeln i slutet av månaden.

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Hoppas det gick bra på träningen! Själv har jag ingen bra självdisciplin. Kul med bröllop.