tisdag 12 januari 2010

Nu är den här

Träningsvärken, känns mest i ben och magen. Men det är en skön känsla veta att man har gjort något bra med kroppen. Det är tänkt att vi ska träna på torsdag igen om träningvärken har gått över annars känns det ju meningslöst. Hoppas även att det ska bli liite mildare ute, inte plus men så man kan ta med sig Liten på en hurtig promenad på en timme eller nått. Skulle vara så skönt att komma igång med det igen.

Men till dess får vi fördriva tiden på öf, tänkte att vi skulle gå dit en sväng i morgon och se om det uppskattas av damen. Trist att vara hemma hela dagarna, jag behöver och även Liten komma ut och träffa lite folk tror jag allt. Nehe ska gå och bädda rent i sängarna för i kväll ska vi roa oss med tvättstugan. Undra om man ska tvätta vår matta med, skulle verkligen behövas. När vi lägger nytt golv kanske man inte behöver ha en matta fast samtidigt är det skönt för små fötter att gå på och bra att ha när det byggs koja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fatta hur ont du kommer att ha imorgon :) Jag hoppas att jag också har träningsvärk imorgon!

/Cattis

lotta sa...

Ja, och med tanke på att jag har apont redan nu så. Fast jag kan ju iallafall gå på en vanlig toalett än från skillnad från vissa andra. Hahahaha