onsdag 6 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter

Känns som om bloggen har blivit lite bortglömd just nu. Men det har varit så mycket hela tiden och nu njuter vi av sista vecka tillsammans hela familjen. Nästa vecka är det den trista vardagen som hägrar. Båda herrarna i familjen ska tillbaka till sina dagliga verksamheter, R till jobbet så klart och Stor till dagis. Liten och jag ska mysa lite, handla lite kläder till både Liten och Stor. På något sätt känns det som det inte spelar någon roll hur mycket kläder vi köper och får för den delen. Det räcker inte. konstig för det ser ut som de har hur mycket kläder som helst.

Helgerna har varit helt fantastiska umgåtts med nära och kära. Ätit hur mycket god mat som helst, både julmat och annan mat. Som tur var var jag och kära syster och tränade den 27 riktigt skönt men attans vad jobbigt det var. Nu när helgerna är förbi ska vi börja träna ordentligt.

I morgon ska R och jag har kvalitetstid, bio närmare bestämt. Avatar ska vi se i Katrineholm av alla ställen, i 3D självklart.



3 kommentarer:

Tussemaja sa...

Som tur är finns ju bloggen kvar när man har tid.
Skulle vilja se Avatar men det har inte blivit av. Ha det gott!

Tussemaja sa...

Asken var inte helt lätt. Men jag tror att den är enklare att göra med min Ultimate Pro. Ska bara kolla videon och se om den finns med där. Blir det någon träff i Norrköping snart?

lotta sa...

Jag tänkte kolla intresset av en träff i början feb. Ja det skulle vara kanon om du kan kolla upp om den finns kvar. Ska på bröllp i sommar och det skulle vara kul att lämna något annolunda.