lördag 29 december 2007

Stan

Idag har jag och min kära syster varit på stan och handlat på rean. Becka min andra kära syster är i våran kära huvudstad idag med sin kära Jonas. Vet kanske inte om det blev så himla mycket köp på rean men fixade så jag shoppade upp våra presentkort i allafall. Bästa klippet var nog till T två bodysar för 40 spänn.
lite annan som inhandlades:
1 par byxor tll mig ( på rea)
1 par byxor åt R
3 st tröjor åt mig :-)
2 st bodysar åt T
1 st fusk halsduk åt T ( lr va fasen det nu heter)
2 par strumpor åt T
1 st pyjamas åt T
Fattar inte att man alltid kommer hem med flest saker åt fjutten.
Tror det kan komma lite bilder på det inköpta i morgon. Nu ska jag gå och lägga mig på soffan och bara vara.
Fasen gömde ju bort att ja och suster yster var och stor handlade med. Skönt att ha det gjort.
Sara nu har du lite att titta på, kanske inte så mycket att läsa men men. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanon...=)
Då kan jag sysselsätta mig en stund...=)haha

Tussemaja sa...

God fortsättning på det nya året!