fredag 7 december 2007

Bad idag

T och jag var på badet utan pappa idag, han låg hemma och var sjuk. Tror våran lilla gullunge tycker det är himla skoj att bada, sparkar och plaskar hela tiden. Idag fick han allas ögon på sig igen satt med en anka i munnen när vi skulle hoppa från kanten, så himla söt. Alla skratta och T titta på alla med stora ögon och fatta nog ingenting eller oxå så var det, det han gjorde kanske kommer bli en lite spillevink av honom när han blir äldre.
Måste ju berätta att T håller på att få sin första tand med, Tyckte jag kände något när han skulle tugga på mammas han och mycke riktigt så var det en liten vit prick i munnen. Han första TAND är på g, så kul.
Nu ska jag gå och roa mig med att titta på Idol, inte direkt mitt favorit program men det finns inte så mycket annat att se. För övrigt hoppas jag att Amanda vinner hela skiten.

Idag så dog våran bil med himla skojigt kan jag lova. å nu sitter vi här utan bil svin kul. Tur att vi inte hade några planer för helgen. Förutom att ha en lite glöggkväll i morgon. Var ju så trevligt förra helgen så vi kör en gång till.

Inga kommentarer: