onsdag 12 december 2007

Stan

Har hela familjen varit på idag, skulle ut och gå hade vi sagt lr jag har väl sagt det. Men kunde inte hålla mig längre, har sett ett par byxor till T på hm för ett tag och idag kunde jag som sagt inte hålla mig längre.
Så vi slog två flugor i en smäll gick ner till stan, handlade och gick hem. Hade hoppas på att jag skulle ha gått 10.000 steg när vi kom hem men icke det steg räknaren stod bara på 7 tusen någonting. Men hade gett mig fan på att jag skulle gå över 10.000 steg idag, så lämnade far & son hemma och gick ut och gick en sväng till så nu i kväll står den på 11445 lr nått tror jag. Är såååå stolt över mig själv kan jag lova.
Kan till lägga att jag ligger sten sist i tävlingen som vi har fam H så nu om jag ska kunna klättra någonting i placeringen så får jag nog göra ett par såna här dagar om inte mer. ojoj kanske kan gå ner dom sista kg som sitter kvar sen jag var gravid, nice i såna fall. Kanske man kan visa sig på en offentlig badplast nästa sommar.

Inga kommentarer: