tisdag 27 oktober 2009

Svårt

Har nu varit och letat kläder till maskeraden. Attan så svårt det var. Hittade till slut var en outfit som jag hoppas ska passa den lille herren. Men hade ju sett en hel del annat som jag hellre skulle vilja ha haft, men den fanns inte i hans storlek.
Men frågade i kassa om de kläde jag hade tänkt från början fanns i mindre storlek så fick jag till svar att på den stoleken jag rågade efter så var inte efterfrågan tillräckligt stor.
Då undra jag genast är det bara vi som har en tvååring på dagis? Eller är vårt dagis det enda som har maskerad? Eller har vi en väldigt lite tvååring?
Alla andra mammor och pappor kanske syr själva?

2 kommentarer:

Linda sa...

Har inte hört talas om maskerad på dagis här i stan... och skulle de ha det skulle jag vara för snål att köpa dräkt för bara en dag, så jag hade nog hittat på nåt annat. Typ sjal om huvet o lapp för ögat eller nåt :P *snål* Tycker du är jättegullig som gått o köpt dräkt!! Visa gärna bild på sötnosen sen :)

lotta sa...

haha Vi hade tänkt att han kunde vara ett spöke först men han skulle aldrig gå med på det. Han har lite egen vilja vår pojk. Bild kommer på torsdag OM jag får på honom kläderna.