söndag 25 oktober 2009

Kväller

Sitter i soffan och är just hemkommen från ett jättefint dop. Åt alldeles för mycke som vanligt när det dukas fram smörgåstårta och andra läkerheter. Men får nog sota för det för har just nu känningar av gallan, hoppas innerligt att det stanna vid bara känningar vill verkligen inte ta medicinen. Fast jag kommer ju göra det om jag måste självklart men urs kommer nog dra mig för det. Så jag hoppas att det inte blir värre.
Nej måste plocka lite här hemma nu. Ser ut som som en tromb har gått fram här hemma just nu.

2 kommentarer:

Elin sa...

Hoppas att det går över i gallan!!!

Här ser det också ut som en smärre orkan har dragit fram....men det får se ut så till i morgon..nu är ja för trött! ha ha

lotta sa...

Vi tog tag i det innan Theo gick och la sig. Är så trist att behöva se all skit. Ska sen får jag ta storstädnigen i veckan när Theo är på dagis.