onsdag 18 mars 2009

Så fint väder

och jag sitter inne känns kanon. Har tvätttid i dag och det behövs verkligen. Har redan fått med mig torr tvätt upp nice tycker om när det går fort. Vädrar även våra sängkläder brukar vara riktigt dålig på det men idag så. Toan ska även få sen en lite rengöring och det är innan T kommer hem. Hoppas även hinna dammsuga lite men det går ju och fixa även när T är hemma.
Grannen har även varit här och fikat lite, trevligt med sällskap och någon att prata med i tvätten =)
Hoppas att det är fint väder i morgon så man kan njuta lite av solen då. Skulle vara skönt med en lite lugn promenad med men får se.

2 kommentarer:

Linda sa...

Kul att du uppdaterar bloggen lite igen! :) Vad mycket du får gjort idag! Jag har tagit en promenad, efter den fick jag skallebank så jag sitter också inne...

lotta sa...

Vänta bra i eftermiddag när T är hemma kommer jag vara helt slut. och R kommer inte komma hem förens sent i kväll. Kan med andra ord bli en spännade em. =)