söndag 15 mars 2009

Helgen

Sjukt att helgerna ska gå så himla fort jämt. Känns som vi har hur mycket som helst att fixa på två dagar. Men just denna helg är jag lite imponerad på att vi faktiskt har fixat det mesta vi sa att vi skulle i helgen.
Lördagen började med frukost hos T:s farmor och Janne hur gott som helst. Sen följde jag och T med till Söderköping där vi gick på loppis fick med mig fyra böcker och två kuddar hem. =) Kuddarna blev kanon tack Pia. Hann även att få mat hos Pia och Janne innan det bara av hemåt igen. Väl hemma så började R med att fixa i vår klädkammare/datarum medan jag och systeryster fixade inför melodifestivalen. Blev både lite nyttigt och onyttigt intag under kvällens gång. =)
Den del av söndagen som har gått har vi passat på att möblera om lite får passa på när man har bärhjälp. Just nu så sover T, R är på g hem från en snabbis i garaget och jag har slappat läst lite bok och allmänt slöat. =) har även hunnit plocka lite på toan, skit så effektiva vi har varit.

I kväll bär det av till Flen för min del ska följa med pappa när han kör hem systeryster. Väl där ska jag hjälpa henne att få upp lite tavlor hon har lånat av oss.

Väntar även på att min andra syster och hennes sambo kommer hem från Sälen. Hoppas att dom har haft det trevligt =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte en enda tavla satt vi upp! :)

/Cattis

lotta sa...

haha nej, men tanken var ju god. =) Nästa gång så ska dom upp.