onsdag 18 mars 2009

Så det kan bli

Frida (grannen) hörde av sig igen innan fisarna skulle hämtas på dagis och fråga om en fika på Lindahls och vad fasen fint väder och trevligt sällskap så vi hängde med. Dock gick resan dit och hem i snigelfart fast det beror ju mest på mig och men foglossning men trevligt var det och gått. Hittade även skit fina skor till T på dinsko kommer nog inhandlas snart.
Hann dock inte dra fram dammsugaren men badrummet fick sig en ordentligt rengörning och sen passade på att göra om lite där inne. Värsta minsta blev hur stor som helst eller ja nästan i allafall. T var hur trött som helst när vi kom hem, hade sovit en halv timme på dagis. Men nu ligger han i sängen i tidigaste laget men vad gör man när han står och hänger vi sängen. Jag ska ta mig ett bad och sen ska ja lägga mig på soffan kommer alla gånger somna fast det är ju en hel del bra på tv i kväll så jag ska försöka hålla mig vaken ett tag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja! gå in o anmäl dig till earth hour den 28 mars :) det har jag gjort!

Kolla in länken: http://www.wwf.se/v/klimat/1212524-earth-hour-2009-anmalan-for-privatpersoner