torsdag 13 november 2008

Update

Kan kanske var på sin plats. Har ju hänt en hel del. =)I måndags var det av till Ullared handlade en hel del saker där nere men det hade lätt kunnat få följa med mer saker hem om man säger så. Men plånboken sa ifrån... men det innerbär att man får åka fler gånger =)
Enda som inte var bra var väl att jag på kuppen blev sjuk hosta och snorigt värre. T har med varit sjuk men är nu frisk och jag är mycket bättre än i början av veckan. Missade dock Annas party som jag hade sett fram i mot (hoppas på att det kommer fler gånger) Det har även hänt en hel del här hemma. T:s rum är äntligen klart japp tro´t lr ej. Gissa om jag är glad =) R fixade det sista i kväll så i morgon ska jag städa när T är på dagis, så snart har han ett eget rum. NICE säger jag. Slippa ha hans leksaker typ överallt, kommer säker vara leksaker sen med men i lite mindre skala. Som sen ska få plats i min kista som jag håller på och fixa. Kommer bli kanon.

Inga kommentarer: