fredag 7 november 2008

På måndag bär det av......

Mot Ullared =) som jag har längtat haha höll till och med på att tvinga mer R dit ner ( tror tilloch med att han hade följt med) Men i sista stund så kom jag och Veronica in på det när hon var här för ett tag sen så nu dra jag ner med henne och några till.
Men fatta vad trångt det kommer vara på vägen hem 4 st och en massa saker haha vilken syn.
Värsta av allt är att jag börja känna lite halsont ajajaj inte bra inte.
T och hans pappa ska en mysdag. T ska till och med var hemma från dagis. När jag sa till om det så fick jag frågan -han ska inte vara sjuk va? (Undra om det är många som fuskar??) Tog ett tag innan jag fattade vad hon menade men sen ramlade poletten ner -ee nej han ska bara var hemma med pappa. haha inte för inte man är blond.

2 kommentarer:

..Elin alltså... sa...

Trevligt att ni ÄNTLIGEN har fått telefon igen!

Anonym sa...

Hej hej. Måste bara säga att eran lilla Theo är verkligen söt!! Ska ni skaffa en till snart? Jag är så jäkla sugen nu, men jag tror inte jag kan bli på smällen igen.. men vi får se. Hoppas verkligen vi kan träffas nästa gång vi är nere. Kram Tette o Theo