onsdag 19 november 2008

Farbror D.

Mitt lilla Öra, har krånglat jätte länge nu typ ca tre år. Sen att jag är sen och söka för mina problem är en helt annan sak. Men sagt och gjort ringde förra vecka och fick reda på att dom trodde jag hade en vaxpropp vilket jag med trodde att det var. Men jag har prövat med revaxör men inget har hjälpt. Men när jag var där igår så såg mitt öra jätte rent ut. Eeee jaha och varför hör jag så mycket sämre på det örat och få som vibrationer i det ibland när folk pratar med mig. Så nu ska jag tillbaka på tisdag för att göra lite tester. Hoppas bar att det visa något. Kanske ska ta tag tag och ringa om min hand igen som har börjat strula igen, sen är jag ju nästan som ny ju hahaha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter inge vidare det där

/Becka

lotta sa...

Nej, men det bästa av allt är att dom inte såg något som var fel direkt.