söndag 12 oktober 2008

Scrappträff

Igår gick den av stapeln. Riktigt kul att träffa alla, mindre roligt var det med idétorka men men kan ju inte alltid flyta på. Passade på att låna lite stämplar och stämplade upp till kommande julkort. Så nu är det bara att färglägga. Har blivit helt kär i promarker ska nog köpa på mig såna framöver och måla med. Men kan inte riktigt bestämma mig om jag ska sälja mina andra färger lr behålla dom med. Tåls att fundera på.
Hursomhelst så nu är jag riktigt sugen på att scrappa, vet inte bara vart,hur och när jag ska ha tid men började med en sak till mitt album som jag vill få klart. Men det ska även målas i T:s rum denna vecka för i kväll så sätter R upp väggfixaren. Han är så duktig så min älsklig har hålt på hela eftermiddagen och kvällen.

Inga kommentarer: