torsdag 23 oktober 2008

Jag förvirrad nejjj lr ????

Kom precis hem från första lektionen i fotokursen jag anmälde mig till för ett bra tag sen. Sitter just nu och försöker smälta allt som vi diskuterade. Just nu känns det inte som att något fasnade lr vad som var vad. Herre gud var det så här förvirrande i skolan med? Men ska sätta mig och fundra lite läsa lite anteckningar och kolla i just min kameras koran, som för övrigt känns hur tjock som helst. Hoppas verkligen att något kommer att fastna i min hjärna. Hur som helst så var det kul att se hur mycket olika människor som hade anmält sig till kursen. Vi var väl 4 som var mellan 27-35 resten var i princip bara äldre. Men tror att dom kan sitta inne med mycket kunskap hehe kanske ska se till att sätta mig brevid en äldre herre nästa gång.

Ska även ta med lite kort till nästa gång och visa alla. Vilka kort ska få äran att följa med och göra bort mig montror.



Just det kan medela med att nu kan jag lägga ut kort i bloggen igen hittade sladden som var på rymmen i veckan nu. Något speciellt ni önska att se.

2 kommentarer:

.....känd som Frida....... sa...

LÄGENHETEN !!!!!!

lotta sa...

Haha röran då lr =) nej men det ska nog gå att ordna =)