lördag 20 oktober 2007

Äntligen


Har jag hittat boken jag har letat efter så himla länge. Var på stan igår och handlade vinteroverall till T och sen hittade jag även en pyjamas som följde med av bara farten. Blev inte riktigt den overallen jag hade tänkt mig från början men den här blir säket kanon den med. Var nere själv på stan var så himla skönt att bara vara själv ett tag. T och pappa hade mys hemma, Blev inget bad igår med tanke på att T har haft feber i veckan så hoppade vi det, men nu är han frisk så på måndag ska vi på öf igen ska bli himla kul att träffa alla igen.


Idag var vi runt på lite loppisar här i stan för att jag skulle ha ta på lite saker till T:s rum som vi ska börja inreda snart, hittade vad jag sökte, så nu hoppas jag på att den finns kvar nästa helg. Ååå den kommer passa så fint ska bara slipa och måla lite tror jag. hoppas hoppas hoppas att den är kvar.

Har även varit nere hos mormor och morfar en sväng, mormor ska jobba två helger i rad nu så vi tänkte passa på att åka ner så hon får träffa T lite. Var hur skönt som helst där nere vakert väder och massor med fina färger på alla träd hade tänkt ta lite kort men smarta lotta hade ju självklart glömt kameran hemma den som alltid är med nu för tiden, aja det kommer väl fler gånger som man kommer åka ner dit hoppas bara att det är lika fint som idag.

kram

Inga kommentarer: